Workshop

MOJE PRŮLOMOVÁ KAMAPAŇ

4. ledna 2024 živě na ZOOMu od 10:00

Co nás během workshopu čeká:

1) Krátké představení a "rozehřátí".
2) Zamyšlení nad pár důležitými otázkami, které když si zodpovíš, tak si lépe kampaň (kampaně) naplánuješ. 
3) Harmonogram jak plán kampaní sestavit, na co při plánování nezapomenout a kolik si na to rezervovat času.
4) Jednotlivé fáze kampaně - jak si je rozvrhnout časově. 
5) Co je upsell a downsell a jak ho využít v kampani.
6) Tvůj plán kampaní - sestavíš si harmonogram kampaně (kampaní) pro rok 2024.
7) Otázky 

Objednávka

Odejdeš s konkrétním plánem a harmonogramem, kdy budeš mít kampaně.  
Zařadíš prodej ostatních produktů (třeba konzultací, VIP nabídek apod.).
Dostaneš praktické tipy, jak kampaň naplánovat sobě na míru.
Vysvělím ti, co je upsell a downsell,  proč a jak bys ho měla zařadit. 
Pak se pustíme do práce a naplánujeme tvou průlomovou kampaň či průlomový rok. 
Také ti ukážu praktický nástroj, ve kterém budeš mít o kampani skvělý přehled.